Transparentnost
Zahtjevima i narudžbama kupaca, izdavanjem proizvoda i svom potrebnom proizvodnom dokumentacijom upravljajte transparentno i učinkovito.
Standardiziranost
Uvedite centraliziran i standardiziran način upravljanja narudžbama te sustav potvrđivanja narudžbi s obzirom na sadržaj, kategoriju proizvoda i njihovu vrijednost.
Uvid
Pristupajte stanju narudžbi svojeg prodajnog kadra ili kupaca u stvarnom vremenu na bilo kojem mjestu i u bilo kojem trenutku.
Povezivost
Unutar tvrtke omogućite učinkovit protok informacija bez kašnjenja kako pri radu na daljinu tako i na terenu, te automatski protok podataka s obzirom na dobavnice i izdatnice.
Analiza
U poslovni proces uvedite analitiku primanja narudžbi kupaca s obzirom na različite dimenzije, proizvode (odn. kategorije proizvoda), tržišta, vremenska razdoblja, prodajni kadar itd.
Nadzor
Steknite jednostavan uvid u promjene cijena proizvoda i utjecaj marketinških akcija na potvrđene narudžbe.
Agilnost
Definirajte specifične zahtjeve kupaca već na početku poslovnog procesa i učinkovito ih pratite kroz cijeli proizvodno – logistički proces.
Povezana digitalizacija
Da biste se što bolje pripremili za digitalnu transformaciju, povežite klijente s nekim drugim digitalnim sadržajima.
Proizvodni nalozi prilagođeni su pojedinačnim potrebama i zahtjevima kupaca.
Planiranje je prvi primatelj potvrđenih narudžbi. Proces istovremeno omogućuje da prodajni kadar dobije informaciju kada se mogu zadovoljiti potrebe kupaca.
Na temelju potvrđenih narudžbi nabava u realnom vremenu prima zahtjeve za resursima koji su potrebni za izvršenje narudžbi.
Informacije o narudžbama kupaca, sva prodajna dokumentacija, statusi narudžbi i ostale informacije dostupne su prodajnom kadru ili putem digitalne ulazne točke.