Klijenti

Klijentima omogućite višekanalnu podršku, učinkovito ih pratite i planirajte zadatke povezane s njima.

Transparentnost

Zahtjevima i narudžbama kupaca, izdavanjem proizvoda i svom potrebnom proizvodnom dokumentacijom upravljajte transparentno i učinkovito.

Standardiziranost

Uvedite centraliziran i standardiziran način upravljanja narudžbama te sustav potvrđivanja narudžbi s obzirom na sadržaj, kategoriju proizvoda i njihovu vrijednost.

Uvid

Pristupajte stanju narudžbi svojeg prodajnog kadra ili kupaca u stvarnom vremenu na bilo kojem mjestu i u bilo kojem trenutku.

Povezivost

Unutar tvrtke omogućite učinkovit protok informacija bez kašnjenja kako pri radu na daljinu tako i na terenu, te automatski protok podataka s obzirom na dobavnice i izdatnice.

Analiza

U poslovni proces uvedite analitiku primanja narudžbi kupaca s obzirom na različite dimenzije, proizvode (odn. kategorije proizvoda), tržišta, vremenska razdoblja, prodajni kadar itd.

Nadzor

Steknite jednostavan uvid u promjene cijena proizvoda i utjecaj marketinških akcija na potvrđene narudžbe.

Agilnost

Definirajte specifične zahtjeve kupaca već na početku poslovnog procesa i učinkovito ih pratite kroz cijeli proizvodno – logistički proces.

Povezana digitalizacija

Da biste se što bolje pripremili za digitalnu transformaciju, povežite klijente s nekim drugim digitalnim sadržajima.

Proizvodni nalozi prilagođeni su pojedinačnim potrebama i zahtjevima kupaca.

Planiranje je prvi primatelj potvrđenih narudžbi. Proces istovremeno omogućuje da prodajni kadar dobije informaciju kada se mogu zadovoljiti potrebe kupaca.

Na temelju potvrđenih narudžbi nabava u realnom vremenu prima zahtjeve za resursima koji su potrebni za izvršenje narudžbi.

Informacije o narudžbama kupaca, sva prodajna dokumentacija, statusi narudžbi i ostale informacije dostupne su prodajnom kadru ili putem digitalne ulazne točke.

Započnite svoju digitalnu transformaciju već danas

Stekli smo povjerenje više od 100 tvrtki svih veličina iz različitih djelatnosti.