Prodaja

Učinkovit i standardiziran prodajni proces koji će mjerljivim međurezultatima postizati postavljene prodajne ciljeve.
Neka trošak prodaje u krajnjoj cijeni proizvoda uvijek bude nadohvat ruke.

Planiranje

Planirajte pozive, sastanke, videopozive i druge prodajne aktivnosti cjelovito i iz jedne pristupne točke. Osigurajte da važne aktivnosti ne budu zaboravljene, duplicirane ili na neki drugi način zanemarene jer takve greške izravno utječu na vaše prodajne rezultate.

Agilnost

Osigurajte da ponuda dođe do kupca brzo i učinkovito. Automatizirajte postupke prikupljanja ponuda i omogućite da kupci sami izrađuju vlastite ponude.

Preciznost

Steknite uvid u odnose između nabavnih i prodajnih cijena te tako izbjegnite prodaju proizvoda koji nisu profitabilni ili imaju preduge rokove isporuke.

Digitalni kanali

Kreirajte nove digitalne prodajne kanale i približite se novim tržištima i kupcima.

Sljedivost

Izradite profile kupaca i optimizirajte postprodajne aktivnosti te time povećajte prodaju. Omogućite i neprodajnom kadru provođenje postprodajnih aktivnosti.

Transparentnost

Omogućite kupcima uvid u cjelokupni prodajno – logistički proces i učinkovitim reklamacijskim postupcima povećajte njihovo zadovoljstvo.

Analiza

Uspoređujte prodajne rezultate po različitim dimenzijama, izmjerite trajanje prodajnih ciklusa, uspješnost pojedinačnih tržišta i prodavača te na temelju prikupljenih podataka učinite prodajni proces racionalnijim.

Povezana digitalizacija

Da biste se što bolje pripremili za digitalnu transformaciju, povežite prodaju s nekim drugim digitalnim sadržajima.

Omogućite prodajnom kadru uvid u statuse narudžbi klijenata bez opterećivanja proizvodnih procesa.

Svim dionicima omogućite u realnom vremenu na bilo kojem mjestu, u bilo koje vrijeme i putem bilo kojeg uređaja pristup datumima dostave za primanje ponuda odnosno narudžbi.

Definirajte marketinške aktivnosti i kampanje koje su donijele najviše najboljih klijenata.

Na temelju potvrđenih narudžbi i proizvodnih procesa, u proces nabave dostavljajte izračunate buduće materijalne potrebe.

Uvedite standardiziran proces baze znanja, koji omogućuje da kadar bude maksimalno pripremljen na „hladne pozive”, razgovore nakon prodaje, prezentacije (na daljinu i uživo), završne razgovore, izgovore klijenata i slično.

Započnite svoju digitalnu transformaciju već danas

Stekli smo povjerenje više od 100 tvrtki svih veličina iz različitih djelatnosti.