Neka trošak prodaje u krajnjoj cijeni proizvoda uvijek bude nadohvat ruke.
Planiranje
Planirajte pozive, sastanke, videopozive i druge prodajne aktivnosti cjelovito i iz jedne pristupne točke. Osigurajte da važne aktivnosti ne budu zaboravljene, duplicirane ili na neki drugi način zanemarene jer takve greške izravno utječu na vaše prodajne rezultate.
Agilnost
Osigurajte da ponuda dođe do kupca brzo i učinkovito. Automatizirajte postupke prikupljanja ponuda i omogućite da kupci sami izrađuju vlastite ponude.
Preciznost
Steknite uvid u odnose između nabavnih i prodajnih cijena te tako izbjegnite prodaju proizvoda koji nisu profitabilni ili imaju preduge rokove isporuke.
Digitalni kanali
Kreirajte nove digitalne prodajne kanale i približite se novim tržištima i kupcima.
Sljedivost
Izradite profile kupaca i optimizirajte postprodajne aktivnosti te time povećajte prodaju. Omogućite i neprodajnom kadru provođenje postprodajnih aktivnosti.
Transparentnost
Omogućite kupcima uvid u cjelokupni prodajno – logistički proces i učinkovitim reklamacijskim postupcima povećajte njihovo zadovoljstvo.
Analiza
Uspoređujte prodajne rezultate po različitim dimenzijama, izmjerite trajanje prodajnih ciklusa, uspješnost pojedinačnih tržišta i prodavača te na temelju prikupljenih podataka učinite prodajni proces racionalnijim.
Povezana digitalizacija
Da biste se što bolje pripremili za digitalnu transformaciju, povežite prodaju s nekim drugim digitalnim sadržajima.
Omogućite prodajnom kadru uvid u statuse narudžbi klijenata bez opterećivanja proizvodnih procesa.
Svim dionicima omogućite u realnom vremenu na bilo kojem mjestu, u bilo koje vrijeme i putem bilo kojeg uređaja pristup datumima dostave za primanje ponuda odnosno narudžbi.
Definirajte marketinške aktivnosti i kampanje koje su donijele najviše najboljih klijenata.
Na temelju potvrđenih narudžbi i proizvodnih procesa, u proces nabave dostavljajte izračunate buduće materijalne potrebe.
Uvedite standardiziran proces baze znanja, koji omogućuje da kadar bude maksimalno pripremljen na „hladne pozive”, razgovore nakon prodaje, prezentacije (na daljinu i uživo), završne razgovore, izgovore klijenata i slično.