Analiza
Uz Tom PIT.connected moći ćete analizirati ponašanje svojih kupaca i uspješnost marketinških kampanja. Svi podaci bit će vam dostupni u stvarnom vremenu i upravo to vam pruža privlačan način praćenja učinkovitosti rezultata kampanja koje naknadno možete i personalizirati, poboljšavati i segmentirati.
Domet
Važna funkcija marketinga je ponovna prodaja. Uz Tom PIT.connected moći ćete se približiti onim korisnicima koji su u prošlosti već pokazali zanimanje za vaše proizvode i tako im se ponovno obratiti.
Uvid
Steknite cjelovit uvid u interakciju s (potencijalnim ili postojećim) klijentima te zaposlenicima, prilagodite marketinške strategije te poboljšajte njihovu učinkovitost.
Višedimenzionalnost
Brzo i učinkovito prikupite znanje o kupcima pomoću više različitih kanala (npr. mrežno mjesto poduzeća, društveni mediji, telefon, e-pošta, marketinške akcije i slično) te tako pristupajte njihovim aktivnostima iz različitih perspektiva.
Dostupnost
Čuvajte na jednom mjestu sve važne baze podataka o klijentima, njihovom ponašanju, interesima, uzorcima ponašanja pri kupnji, povijesti interakcija i slično, te im pristupajte s bilo kojeg uređaja, na bilo kojem mjestu i u bilo koje vrijeme.
Sistematičnost
Uvedite sustavno prikupljanje podataka o kupcima i sastavite grupne ciljeve s obzirom na interese, interakcije, prethodne kupnje i ostale uzorke ponašanja te tako prikazujte relevantne ponude relevantnim korisnicima.
Automatizacija
U svoj proces uvedite marketinšku automatizaciju koja vam omogućuje pojednostavljenu strategiju digitalnog marketinga. Umjesto da ručno šaljete e-poruke, marketinške akcije ili objave na društvenim medijima, sustav će to činiti umjesto vas. Na taj ćete način uštedjeti vrijeme i povećati prihode tvrtke.
Povezana digitalizacija
Da biste se što bolje pripremili za digitalnu transformaciju, povežite marketing s nekim drugim digitalnim sadržajima.
Pomoću marketinga dobivate uvid u prodajne procese kupaca, što utječe na bolje prodajne rezultate.
Svi koji rade s kupcima imaju pristup njihovim podacima (interesi, povijest kupnji, interakcije i slično). Ako imate podatke o kupcima, i naše marketinške aktivnosti za privlačenje novih kupaca (ili zadržavanje postojećih) bit će učinkovitije.
Omogućite kupcima uvid u proizvodni proces i analizirajte trendove po različitim tržištima.