Povezivost
Međusobno povežite dokumente, pratite ih kroz različite poslovne procese te time omogućite bolji protok informacija.
Nadzor
Uvedite veći nadzor nad pregledom i provođenjem cjelokupne dokumentacije poslovnih procesa te time poboljšajte pregled troškovne učinkovitosti poslovanja. Osigurajte preciznu sljedivost obavljenog posla
Dostupnost
Osigurajte jednostavan, učinkovit i brz pristup upravljanju dokumentima bez obzira na broj dokumenata te time povećajte produktivnost kadra.
Cjelovitost
Uspostavite jedinstven sustav za upravljanje dokumentima, pristupajte mu s bilo kojeg uređaja, bilo gdje i bilo kada, te se time oslobodite golemog digitalnog nereda.
Profitabilnost
Smanjite ovisnost o papirnatoj dokumentaciji uštedite na troškovima ispisa, održavanja, pohrane i sl.
Prilagodljivost
Oosigurajte nesmetano odvijanje poslovnih procesa. S rastom i sve većom uspješnošću vaše tvrtke s vremenom se povećava i broj dokumenata koji su vam potrebni za učinkovito poslovanje. Sustav bespapirnog poslovanja osigurava jednostavnu prilagodljivost i sve veće kapacitete za pohranjivanje.
Sigurnost
Uz Tom PIT.connected dokumenti će biti zaštićeni lozinkama i dostupni samo pravim osobama/kadru.
Povezana digitalizacija
Da biste se što bolje pripremili za digitalnu transformaciju, povežite dokumente s nekim drugim digitalnim sadržajima.
Omogućite jednostavnije unose i učinkovito upravljanje kadrovskom dokumentacijom u području prisutnosti/odsutnosti, putnih naloga, personalnih mapa zaposlenika itd.
Povežite procese nabave pod istim krovom i prepolovite operativne troškove. Izdavajte narudžbenice putem različitih kanala, povezujte dokumentaciju s primljenim i izdanim računima te time optimizirajte skladišno poslovanje.
Učinkovito upravljajte ulaznim računima, datotekama i drugim podacima. Optimizirajte proces pripreme ugovora i vođenja sastanaka (zapisnik sastanka, distribucija materijala tijekom sastanka, sazivanje sastanaka i slično).